Сторінки

понеділок, 11 червня 2018 р.

ЧОМУ ВПАВ ВЕРТОЛІТ ПОБЛИЗУ ЧЕРНИШІВКИ

Стали відомі результати технічного розслідування аварії гелікоптера МІ-2, яка сталася навесні цього року поблизу села Чернишівка на Шишаччині.

Ми вже повідомляли, що 10 квітня неподалік Чернишівки упав вертоліт МІ-2. Під час аварії ніхто не постраждав. Нещодавно Нацбюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами оприлюднило звіт про результати технічного розслідування аварії.


За даними НБРЦА, гелікоптер належав ПП «Політ Сервіс». А користувалося ним ТОВ «Авіакомпанія «Меридіан». 

Підприємство мало договір на авіаційно-хімічні роботи з фермерським господарством «Білі роси» у Коропському районі Чернігівської області. Саме туди команда вилетіла зі злітно-посадкового майданчика 10 квітня 2018 року.

Виліт мав відбутися о 10:00 годині, але командир судна двічі попросив його відкласти. У результаті, гелікоптер злетів лише о 14:36 год.

О 15:40 год. вертоліт дозаправився у Решетилівці. За 2–3 хвилини після зльоту, пілот відчув збільшення навантаження на ручку циклічного шагу. Паралельно - відмовила гідросистема. На виконання вимог керівництва льотної експлуатації, він відключив гідросистему та продовжив політ.

За 10 хвилин пілот вирішив все ж таки посадити вертоліт на злітно-посадковий майданчик у Шишаках. Навантаження було занадто великим, а злітно-посадкова смуга майданчика була у доброму стані.

Під час посадки, навантаження на ручку циклічного шагу зросло ще більше, пілоту не вистачило сил її втримати, і гелікоптер впав за 20 метрів від смуги.


Найбільших ушкоджень зазнав рульовий гвинт, хвіст, несуча система, трансмісія та тяги кріплення бака с/г апаратури - вони були зруйновані. Також пошкодилися фюзеляж та вікна. Двигуни, компресори і турбіни вціліли.


Під час огляду капоту вертольоту, виявили також тріщину на трубці в колекторі зливу. Від легкого торкання вона розсипалася. Ця трубка і стала однією з причин падіння Мі-2. Вона була зношена і не витримала вібрацій під час посадки.


Друга причина — це недостататок досвіду пілота з виконання посадки в умовах відмови гідравлічної системи. Капітан мав достатньо тренувань на комплексному тренажері, але в реальних умовах досвіду мав не багато.

Сукупність цих умов і стала найбільш вірогідною, на думку комісії, причиною падіння, - повідомляє інтернет-видання "Полтавщина".

Читайте також:

Немає коментарів:

Дописати коментар