неділю, 9 червня 2019 р.

ДЕПУТАТ ШИШАЦЬКОЇ РАЙРАДИ БАЛОТУВАТИМЕТЬСЯ У НАРДЕПИ

Депутат Шишацької районної ради Віталій В'юн балотуватиметься у народні депутати України. 

Про це стало відомо з оприлюдненого передвиборчого списку партії Святослава Вакарчука "Голос". У партійному списку він знаходиться на 164 місці.

фото: Facebook

Ми звернулися до Віталія В'юна з проханням прокоментувати цю інформацію:

 - Так, справді, я прийняв рішення підтримати партію "Голос" і погодився балотуватися у її партійному списку. Це була не моя ідея, а пропозиція обласного куратора політсили Юлії Городчаніної. Мій номер у списку - абсолютно не прохідний при нинішніх рейтингах партії, але це заявка на майбутнє. Для мене - велика честь бути у команді  молодих і порядних людей, яких об'єднала партія Святослава Вакарчука. 

Також, я мав дві пропозиції балотуватися по мажоритарному виборчому округу від двох політсил, яким відмовив, бо не підтримую їх політичну позицію. 

- Чому Ви не балотувалися по мажоритарному округу від партії "Голос"?

- Бо на це потрібні великі кошти, починаючи з вступного внеску, закінчуючи проведенням передвиборчої кампанії. Я їх не маю, бо не займаюся бізнесом і веду чесний спосіб життя. Партії, які пропонували мені балотуватися, готові були за мене заплатити. 

- Які це партії?

- Не хотів би їх називати. Але не підтримую їх політичну позицію. Мені не потрібні їх кошти, я не зраджую власним принципам.

- Хто балотуватиметься по 147 виборчому округу від партії "Голос"?

- На жаль, у нашому окрузі не буде кандидата.

- Навіщо Вам посада народного депутата України?

- Я відповім словами Святослава Вакарчука: "Нам не потрібна влада. Нам потрібні зміни у країні".

- Ходять чутки про ваші амбіції на посаду голови Шишацької громади. 

- Загадувати наперед важко. Це - надзвичайна відповідальність. Мені не потрібна влада чи посада. Прагну лише можливостей і інструментів впроваджувати реальні і дієві зміни. Ідей справді дуже багато. Дякую жителям громади, які дали мені вагомий квотум довіри на вибори селищного голови 2015 року. Більше мене набрали голосів лише представники влади - голова громади, голова РДА і його заступник. Я був першим кандидатом з середовища простих людей. Заради можливості побувати унікальну і прогресивну громаду, я б, навіть, склав мандат нардепа, якби його мав. Очолити громаду - це не амбіція, а моя головна життєва мрія і мета. Відчуваю у собі сили, впевненість і бажання працювати над тим, щоб побудувати одну з кращих об'єднаних громад в Україні.

- Що, на вашу думку, сьогодні не вистачає Шишацькій громаді?

- Потрібно раціонально використовувати бюджетні кошти, залучати інвестиції для розвитку харчової і легкої промисловості, туризму, впроваджувати сучасні енергетичні технології. Ключовий наш економічний потенціал - це туризм. Ми використовуємо його відсотків на 10. А могли б, завдяки ньому, збільшити бюджет громади, мінімум, утричі. Для цього не достатньо просто краєвидів і річки. Нам потрібна інфраструктура - дороги, житло, місця для індивідуального і колективного відпочинку, проведення унікальних масових заходів тощо. До сфери освіти зараз існує безліч питань. На місцеві старостинські округи потрібно виділяти більше коштів. Але, щоб прийшли реальні зміни, влада у громаді спочатку має стати чесною і відкритою, поважати кожного мешканця - нашу основоположну цінність. Починати потрібно з того, що людина - понад усе.

Довідка:
Віталій В'юн народився у селі Великий Перевіз Шишацького району 1982 року. Проживає у Шишаках. Закінчив Шишацьку гімназію 1999 року, юридичний факультет Київського університету економіки і права "КРОК" 2010 року. Служив строкову службу в ЗСУ у 2000 - 2001 роках. 2015 року зареєстрував Шишацьку районну організацію "Партії простих людей Сергія Капліна", перейменовану в Соціал-демократичну партію. Того ж року обраний депутатом Шишацької районної ради. У травні 2019 року вийшов з Соціал-демократичної партії. Відтепер, є членом партії "Голос". Також очолює дві громадські організації - "Молодь Шишаччини ХХІ" та "Фонд розвитку громад Полтавщини".

Немає коментарів:

Дописати коментар