вівторок, 21 травня 2019 р.

НА ПОХОРОНІ У САГАЙДАКУ СВЯЩЕННИК ПОБИВ ЖІНКУ

На похороні у селі Сагайдак священник побив жінку.


Парафіянка Решетилівської автокефальної православної церкви Катерина Гоштанар повідомила, що її побив священик Михайло Дзерен. Бійка сталася під час похорону, 15 травня, у селі Сагайдак Шишацького району.

Зробив це, каже жінка, бо вона намагалася зняти на мобільний телефон, як він незаконно готує поминальні обіди. 

За її словами, священик веде незаконну підприємницьку діяльність – готує поминальні обіди. Вона хотіла це зняти та віднеси відео до поліції.

Катерина Гоштанар: «Він, побачивши мене з мобільним телефоном, з брудною лайкою налетів на мене з кулаками. Схватив за волосся, повалив на землю. Я його схватила за светр. Я лице закривала руками, тепер у мене рани. Після цього він вихопив мої мобільні телефони. Я просила: віддай! Але ж він прекрасно розумів, що там є відеозапис. Далі він вскочив у свою машину і втік».

Мешканка Сагайдака Лідія Обревко викликала швидку. У потерпілої – синці та забої. Нині вона у лікарні. Сам священик це не коментує. 

Ось, що говорить про цього священика речник Харківсько-Полтавської єпархії ПЦУ Олександр Горай: 

«Михайло Дзерен був виведений за штат кліру Харківсько-Полтавської єпархії. Він отримав заборону на священнослужіння.

Причина: ведення наклепів, обмовляння, залучення прихожан до неправдивих свідчень, заколот проти Архієрея. Його поведінка не є гідною для священнослужителя».

Відсторонили його від служіння указом правлячого Архієрея Афанасія у листопаді минулого року".

Заступник начальника Шишацького відділення поліції Геннадій В’юн повідомив, що нині розпочате кримінальне провадження "грабіж, поєднаний з насильством". На місце події виїжджала слідчо-оперативна група, виїжджало керівництво. Проведені слідчі дії. Відомості занесені до єдиного реєстру досудових розслідувань.

Санкція статті передбачає позбавлення волі на строк від 4 до 6 років.

Відеосюжет UA:Полтава:

Немає коментарів:

Дописати коментар