четвер, 6 травня 2021 р.

ДЕ ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО МЕДПОСЛУГИ

Національна служба здоров’я України уточнила, які інтернет-ресурси допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту та користувачу медичних послуг.


1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77 

Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 годин в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі надає відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

- Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?

- Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?

- Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?

- Які препарати входять до програми "Доступні ліки2 і де знаходиться найближча аптека з "Доступними ліками"?

- Що таке електронне направлення та як ним скористатись?

- Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?

Це - лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ.

2. Дашборди на сайті НСЗУ

Зокрема, сайт містить понад 20 дашбордів. З їх допомогою пацієнт може дізнатися:

- які послуги за Програмою медичних гарантій надає будь-який заклад охорони здоров’я, що підписав договір з НСЗУ - посилання;

- де можна укласти декларацію та з яким лікарем - посилання;

- скільки грошей отримав медзаклад від НСЗУ та за які послуги - посилання;

- скільки та де саме розташовані лікарні, які надають стаціонарну допомогу пацієнтам з коронавірусом - посилання, а також які саме ліки пацієнти з COVID-19 можуть отримувати безоплатно і чи наявні вони у певному медичному закладі - посилання.

Зверніть увагу, що дашбордами зручніше користуватись зі стаціонарних ПК, ніж з мобільних телефонів.

3. Корисні вкладки на сайті НСЗУ

Так, відвідавши сайт НСЗУ можна побачити:

- які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними. Для цього потрібно перейти за посиланням, знайти необхідну послугу та відкрити файл зі специфікацією;

- електронну форму на вкладці "Громадянам", за допомогою якої легко подати скаргу НСЗУ, якщо у лікарні безпідставно відмовили в наданні послуги пацієнту чи вимагали гроші;

- електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів "Доступні ліки" та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми.

Немає коментарів:

Дописати коментар