Замовити оформлення субсидії можна через Інтернет, не виходячи з дому.
Житлова субсидія на оплату комунальних послуг з постачання теплової енергії, постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електроенергії для всіх видів опалення (централізованого, автономного та індивідуального) в опалювальний сезон розраховується з 16 жовтня.
Виплата житлових субсидій у грошовій готівковій формі за жовтень цього року буде проведена через банківські установи через виплатні об’єкти "Укрпошти" з 4 по 25 листопада.
Житлові субсидії у грошовій безготівковій формі будуть перераховані надавачам послуг через "Ощадбанк" до 18 листопада. Про стан розрахунків за житлово-комунальні послуги "Ощадбанк" направить одержувачам субсидії СМС-повідомлення.
У листопаді розміри житлових субсидій будуть розраховані автоматично на повний опалювальний місяць.
Сім’ї, які на сьогоднішній день не отримують субсидію, можуть звернутись до територіальних управлінь соціального захисту населення з відповідною заявою.
У сільській місцевості та у об’єднаних територіальних громадах заяви громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій приймаються уповноваженими особами селищних рад, об’єднаних територіальних громад, та передаються територіальним управлінням соціального захисту населення.
В умовах запровадження карантину з метою мінімізації ризиків зараження коронавірусною інфекцією можна подати документи на призначення житлової субсидії наступними способами:
1. особисто звернутися до управління соціального захисту населення, залишивши заяву та декларації у дистанційній скриньці;
2. направити поштою;
3. скористатись електронним сервісом Мінсоцполітики;
4. через Центри надання адміністративних послуг, об’єднані територіальні громади, селищні ради.
В умовах запровадження карантину актуальним є питання надання соціальних гарантій з використанням електронних сервісів. Тому для оформлення житлової субсидії рекомендуємо скористатись он-лайн сервісом СУБСИДІЇ. Ним можна користуватися цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому.
Як скористатися послугою онлайн:
1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: subsidii.mlsp.gov.ua.
2. Авторизуватись одним із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.
3. Заповнити електронну форму заяви про призначення субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.
4. Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.
5. У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:
- документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
- договір оренди житлового приміщення;
- документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;
- довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
- документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.
6. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.
У разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису вам необхідно буде особисто звернутися до територіального управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.
Працівники органу соціального захисту населення зв’яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.
По темі:
Показники лічильника газу можна передавати через чат-бот
Немає коментарів:
Дописати коментар