середу, 18 листопада 2020 р.

РЕДАКТОРУ "ШИШАЧЧИНИ" ЗАБЛОКУВАЛИ АКАУНТ У FACEBOOK

Редактору видання "Шишаччина" заблокували сторінку в Facebook - він звинуватив у цьому нардепа Кулініча.


Засновнику й редактору видання "Шишаччина" Віталію В'юну заблокували особисту сторінку в соцмережі Facebook. Офіційне пояснення сайту - "видавав себе за іншу особу".

Віталій В'юн звинуватив у цьому ботоферму народного депутата Олега Кулініча, про що з`явилося повідомлення на його публічній сторінці:


Цю ситуацію він прокоментував так:

"У середині жовтня, коли я, будучи кандидатом на посаду Шишацького селищного голови, почав поширювати свою передвиборчу програму в соцмережі, Facebook раптово обмежив мені ряд функцій. Зокрема, заборонили поширювати записи у групах, а також зникла можливість публікувати новини у створених мною ж пабліках. Зокрема, і на сторінці "Шишаччина". Добре, що до неї є доступ у кількох людей. Загалом я створив і адмініструю 19 публічних сторінок у Facebook. Їх тематика різноманітна - політика, філософія, новини, спростування фейкових новин тощо.

Я створив резервний акаунт і почав користуватися ним. Але в перший же тиждень Facebook його заблокував. Далі створив ще один - його теж заблокували. Тоді ж з'явилося і перше попередження від сайту, наче, я видаю себе за іншу особу, і є загроза блокування мого головного аккаунту.

Особисту сторінку я зареєстрував у травні 2010 року. Ніколи раніше не виникало до неї жодних питань. Вона підтверджена сканом паспорта, двома е-поштами та двома номерами телефону. Але і це не допомогло. Трактування модераторів сайту, що я видав себе за іншу особу - поза рамками адекватності. Скоріше за все, на сторінку було надіслано багато скарг саме за "видачу за іншу особу".

На території нашого району працює лише ботоферама нардепа Олега Кулініча. Його політсила "Довіра" найактивніше пропагувалася у соцмережі. Вони використовували велику армію ботів для поширення у регіональних групах агітматеріалів. Для замилювання мізків шишачан зокрема створили групу "Шишаки: вчора, сьогодні, завтра", яку наповнювали інформацією виключно боти - ті ж самі, які агітували за Кулініча минулого року на виборах до Верховної Ради. 

Я постійно небезпідставно критикую нардепа. Кулініч має всі ознаки злочинця - корупціонера. Латифундист, яскравий представник аграрної мафії. Були випадки, коли мої екс-однопартійці, депутати обласної ради повідомляли, що Кулініч жалівся їм на мою критику. Одного разу мені телефонував його прес-секретар з проханням видалити публікацію, у якій згадується Кулініч з сайту "Шишаччина". Ми не видалили.

Тому, не маю сумнівів, що блокування моєї сторінки - це справа рук ботоферми Кулініча. Тепер знаю, що Кулініч ще й боягуз. Тим приємніше буде вкидати його до сміттєвого баку. Одного разу йому підготували місце у смітнику миргородчани, то він злякався навіть приїжджати до міста

Якщо команда нардепа таким чином намагається заставити нас припинити критику у їх адресу, то вони досягли лише протилежного результату - тепер їх діяльність буде під більш під прискіпливою увагою".

Редакція "Шишаччини" офіційно повідомляє, що видання продовжить свою роботу не зважаючи на жодні обставини, тиск і проблеми. Ми працюємо на волонтерських засадах, не отримуючи фінансування від органів влади чи спонсорів. Наше існування і незалежність можливі лише завдяки добровільним внескам  читачів і прихильників видання. Тому, ми завжди вдячні за ту підтримку, яку ви надаєте. Наші реквізити для благодійної допомоги: 

Монобанк 4441 1144 4254 8622 

1 коментар:

  1. Не забувайте, що в людей коротка пам'ять. Вони забувають і сміттєві баки, і випадки корупції. То швидше Вас будуть паплюжити, ніж свого любимого депутата (-ів).

    ВідповістиВидалити