понеділок, 4 січня 2021 р.

НАВІЩО ШИШАЦЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ ВЛАДІ НОВА ШТАТНА СТРУКТУРА

Шишацька селищна рада пояснила, чому хоче затвердити нову штатну структуру виконавчих органів.


На двох минулих сесіях Шишацької селищної ради депутати не затвердили запропоновану керівництвом і апаратом структуру й загальну чисельність виконавчих органів селищної громади.

Після того, як питання залишилося невирішеним на ІІ сесії, проєкт рішення доопрацювали і зменшили на 7 посадових осіб. Однак на ІІІ сесії рішення знову не знайшло достатньої підтримки серед депутатів. 

Пропонувалося затвердити структуру та загальну чисельність виконавчих органів селищної ради у наступному складі:

* Керівництво: селищний голова, секретар селищної ради, перший заступник селищного голови, три заступники селищного голови, 13 старост;

* Апарат виконавчого комітету: керуючий справами апарату, управління надання адмінпослуг (7 осіб), управління з питань персоналу, організаційної роботи та діловодства (5 осіб).

- відділи: економіки і природних ресурсів (2 штатні одиниці); юридичного забезпечення (2 одиниці); інвестиційний (2 одиниці); управління майном комунальної власності (3 одиниці); публічних закупівель (2 одиниці); фінансово-господарського забезпечення (4 одиниці); земельний (10 одиниць); сектор з питань цивільного захисту (2 одиниці); діловоди старостинських округів (15 штатних одиниць); прибиральник, кур’єр, опалювач, завідуючий господарством, водій (7 одиниць);

* Управління, відділи: фінансове управління (5 одиниць); відділ освіти (5 одиниці); відділ культури і туризму (2 одиниці); відділ соціального забезпечення, праці та соціальних послуг (6,5 одиниці); управління житлово-комунального господарства (7 одиниць); служба у справах дітей (3 одиниці).

Загальна пропонована, але не затверджена, штатна чисельність апарату виконавчих органів – 108,5 одиниці, з яких 83 – посадові, 25,5 – службові одиниці.

З нововведених посад (порівняно з минулими роками) вводиться посада ще одного заступника голови селищної ради, за яким має бути закріплена територія умовного Шишацького старостату, а також посади спеціалістів, які повинні відповідати за повноваження, що переходять до громади після ліквідації відповідних структур у РДА.

Позиція керівництва селищної ради - залишити існуючі старостинські округи, не зменшувати чисельність старост, діловодів, фахівців із соціальної роботи та землевпорядників, котрі діють на місцях. А от щодо Яреськівського та Федунського округів, то селищна влада не проти створити з них один старостат.

Також розпочався процес ліквідації Шишацького району. Після реорганізації райдержадміністрації ліквідуються районні служби - адміністративні, соціальні та інші послуги перейдуть на органи місцевого самоврядування. 

Без затвердження нового штату не зможуть повноцінно функціонувати створені Яреськівський і Федунський старостинські округи та прийняті у спадок районні структури, - повідомила прес-служба селищної ради.

Подальше обговорення структури та загальної чисельності виконавчих органів Шишацької селищної ради, пошук компромісу і прийняття узгодженого рішення відбудеться вже на найближчій сесії селищної ради. 

По темі:

3 коментарі:

  1. Цікаво... А хто до цього керував умовним Шишацьким старостатом? І навіщо доді ще 3 заступника? )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не було раніше умовного старостату) Його тільки-но вигадала чиясь уява))

      Видалити
  2. Так потрібнож якось розраховуватись за ,правильне,голосування -ось і нова посада

    ВідповістиВидалити