середу, 14 квітня 2021 р.

ЯК ОФОРМИТИ СУБСИДІЮ ОНЛАЙН

Полтавська обласна державна адміністрація повідомляє, що документи на призначення житлової субсидії  можна подати онлайн у мережі Інтернет.


Право на отримання житлової субсидії мають громадяни, які проживають у житлових приміщеннях (будинках).

Субсидія призначається одній із зареєстрованих у будинку особі та розраховується на усіх людей зі складу домогосподарства. На таких осіб розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування. Їх доходи враховуються під час призначення субсидії.

В умовах запровадження карантину актуальною є можливість отримати соціальні гарантії з використанням електронних сервісів. Тому для оформлення житлової субсидії рекомендується користуватись он-лайн сервісом Міністерства соцполітики Призначення житлової субсидії. Скористатись ним можна цілодобово, кожного дня, не виходячи з дому.

Як скористатися послугою онлайн:

1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії.

2. Авторизуватись одиним із 3 способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти, або ідентифікацією BankID.

3. Заповнити електронну форму заяви про призначення субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.


Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:

- документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

- договір оренди житлового приміщення;

- документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

- довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

- документи що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.

4. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.


Звертаємо увагу, у разі подання документів без використання електронного підпису вам необхідно буде особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення і власноруч підписати документи.

Працівники органу соціального захисту населення зв’яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.

Заява та декларація вважаються не поданими, якщо:

- не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства та членів їх сімей (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, дата народження, серія і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером);

- не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків та/або відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів їх сім’ї, даних про доходи та майно;

- не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків, а також номер мобільного телефону заявника.

У разі виникнення питань соціального захисту населення рекомендуємо звертатися на телефон обласної гарячої лінії 0800500620.

По темі:

Немає коментарів:

Дописати коментар